SZKOLENIA
ROZWÓJ LECZNICY POPRZEZ SZKOLENIA
Szkolenia mają interaktywną formę warsztatów, jest dużo zaangażowania, dyskusji praktyki. Do współpracy zapraszam także ekspertów i trenerów zewnętrznych.
Poznaj tematy szkoleń:
TEMAT: KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
„KOMUNIKACJA Z KLIENTEM – użyj magii, która działa!”
Warsztaty oparte na metodzie Calgary Cambridge.
Uwielbiasz trudne przypadki i leczyć zwierzęta, ale denerwują Cię rozmowy z klientami? Masz wrażenie, że mówisz jak do ściany, masz dosyć ciągłego tłumaczenia i wyczerpujących konwersacji? Na szkoleniu dowiesz co z zrobić, by to zmienić, tak aby każda wizyta stała się dla Ciebie przyjemniejsza i przynosiła większy dochód?
„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” – John Powell
- Fakty o komunikacji, które musisz znać:
Ξ Co mówimy, co słyszymy?
Ξ Słowo słowu nie równe – magiczne słowa klucze
Ξ Sygnały poza werbalne, mocniejsze niż myślisz
Ξ Pozytywna perswazja przychodzi z pomocą lekarzowi weterynarii
- Przychodzi klient do lekarza weterynarii…
Ξ Oczekiwania klientów vs. Twoje cele
Ξ Struktura komunikacji jako cześć wizyty
Ξ Narzędzia, które robią najlepszą robotę
Ξ Przejmujesz kontrole, czyli komunikacja jako część Twojego autorytetu
- Jak pracować, aby zwiększyć swoją satysfakcje i dochody?
Ξ Dobierz swój styl komunikacji
Ξ Realne cele w komunikacji z klientem
Ξ Sytuacje szczególne i trudne: jak się zachować? : WASZE „CASE” i PRZYKŁADY
TEMAT:
Ξ Trudne sytuacje w VET
Ξ Twoja recepcja – Twoja wizytówka
Ξ Współpraca w zespole – żegnajcie konflikty -witaj współpraco!
Ξ Czy lekarz to sprzedawca? ABC rozmowy
Ξ SuperVET menadżer – SUPER VET TEAM
Ξ FB w pigułce
@ Napisz do mnie, aby otrzymać indywidualną ofertę współpracy.
Pracuję w także w ramach projektu Kobiety Weterynarii – którego jestem współautorką
ZOBACZ TAKŻE