SZKOLENIA
ROZWIJAJ SWOJĄ LECZNICĘ,
ROZWIJAJ SWÓJ BIZNES
Nasze szkolenia przynoszą wymierne efekty biznesowe. Mają interaktywną formę angażujących warsztatów, jest dużo dyskusji, praktyki i świetna atmosfera. Do współpracy zapraszamy ekspertów i trenerów zewnętrznych.
,Poznaj tematy szkoleń:
Ξ VET DREAM TEAM – zarządzanie zespołem w lecznicy weterynaryjnej
Dla właścicieli i menadżerów lecznic weterynaryjnych. Jeśli zatrudniasz ludzi, lub dopiero zamierzasz to zrobić, jeśli chcesz zrekrutować i utrzymać zmotywowany zespół, poznać „instrukcje obsługi pracownika – mileniallsa”.Jeśli studiujesz lub studiowałeś/łaś na kierunku „Zarządzanie praktyka weterynaryjną” – również zapraszamy!
Aktualnie trwa rekrutacja na moduły tego szkolenia,
więcej info i zapisy – kliknij na wybrany temat:
23.09.23 – Wrocław – Vet Dream Team
Skuteczne zarządzanie zespołem, trudne rozmowy.
24.09.23 – Wrocław – Vet Dream Team
Pracuj mniej, motywuj skuteczniej.
4.11.2023 -Łódź -Vet Dream Team
Skuteczne zarządzanie zespołem, trudne rozmowy.
5.11.2023 – Łódź -Vet Dream Team
Pracuj mniej, motywuj skuteczniej.
9.12.2023 – Łódź- Vet Dream Team
Kompetencje szefa: Asertywność, rozwiązywanie konfliktów, wellbeing bez stresu.
Ξ KOMUNIKACJA Z KLIENTEM – użyj magii, która działa!
Warsztaty oparte na metodzie Calgary Cambridge. Uwielbiasz trudne przypadki i leczyć zwierzęta, ale denerwują Cię rozmowy z klientami? Masz wrażenie, że mówisz jak do ściany, masz dosyć ciągłego tłumaczenia i wyczerpujących konwersacji? Na szkoleniu dowiesz co z zrobić, by to zmienić, tak aby każda wizyta stała się dla Ciebie przyjemniejsza i przynosiła większy dochód?
Ξ Trudne sytuacje w VET
Warsztaty, podczas których umówimy co to naprawdę są trudne sytuacje, poznasz zasady postepowania, co mówić i jak reagować? Wszystko w formie interaktywnej prezentacji, ćwiczeń, a także odgrywania ról. Po co? Po to, abyście czuli się przygotowani, mieli lepszy komfort pracy na co dzień. Również po to aby trudną sytuację doprowadzić do pozytywnego zakończenia!
Ξ Twoja recepcja – Twoja wizytówka
Czy wiesz że klienci postrzegają Twoja lecznicę, przez pryzmat tego jak się w niej poczuli czyli jakości obsługi? Tak! Recepcja ma ogromny wpływ na doświadczenie klienta – Client Experience CX. To szkolenie – warsztaty, zmieniają jakość pracy i postrzeganie stanowiska recepcji, zarówno w oczach właściciela jak i pracowników!
Ξ Współpraca w zespole – żegnajcie konflikty – witaj współpraco!
Czy wiesz, że to co najbardziej ludzie cenią w pracy to dobra, przyjazna atmosfera i wspólne sukcesy? Codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga współpracy pomiędzy wszystkimi w lecznicy. Wtedy sprawdzają się dobre, zgrane zespoły. Aby Twój zespół był zgrany musi mieć wspólne cele, i nauczyć sie dobrze komunikować! Właśnie po to, są te warsztaty!
Ξ FB i inne „internety” w pigułce
Co napisać aby na fanpejdżu FB lecznicy, aby klienci „klikali” i przychodzili? Po co lecznicy Instagram? Co klient widzi w Google? Czy i jak odpowiadać na komentarze – właśnie tego dowiesz się na indywidualnym szkoleniu.
@ Napisz do mnie, aby otrzymać indywidualną ofertę współpracy.
Pracuję w także w ramach projektu Kobiety Weterynarii.pl – którego jestem współautorką.
ZOBACZ TAKŻE