fbpx

SZKOLENIA

ROZWÓJ LECZNICY POPRZEZ SZKOLENIA

Szkolenia mają interaktywną formę warsztatów, jest dużo zaangażowania, dyskusji praktyki. Do współpracy zapraszam także ekspertów i trenerów zewnętrznych.

Poznaj tematy szkoleń:

TEMAT: KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

„KOMUNIKACJA Z KLIENTEM – użyj magii, która działa!” 

Warsztaty oparte na metodzie Calgary Cambridge.

Uwielbiasz trudne przypadki i leczyć zwierzęta, ale denerwują Cię rozmowy z klientami? Masz wrażenie, że mówisz jak do ściany, masz dosyć ciągłego tłumaczenia i wyczerpujących konwersacji? Na szkoleniu dowiesz co z zrobić, by to zmienić, tak aby każda wizyta stała się dla Ciebie przyjemniejsza i przynosiła większy dochód?

„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują” – John Powell

  1.  Fakty o komunikacji, które musisz znać:

Ξ Co mówimy, co słyszymy?

Ξ Słowo słowu nie równe – magiczne słowa klucze

Ξ Sygnały poza werbalne, mocniejsze niż myślisz

Ξ Pozytywna perswazja przychodzi z pomocą lekarzowi weterynarii

  1.   Przychodzi klient do lekarza weterynarii…

Ξ Oczekiwania klientów vs. Twoje cele

Ξ Struktura komunikacji jako cześć wizyty

Ξ Narzędzia, które robią najlepszą robotę

Ξ Przejmujesz kontrole, czyli komunikacja jako część Twojego autorytetu

  1.   Jak pracować, aby zwiększyć swoją satysfakcje i dochody?

Ξ Dobierz  swój styl komunikacji

Ξ Realne cele w komunikacji z klientem

Ξ Sytuacje szczególne i trudne: jak się zachować? : WASZE „CASE” i PRZYKŁADY

 

TEMAT:  

Ξ Trudne sytuacje w VET

Ξ Twoja recepcja – Twoja wizytówka

Ξ Współpraca w zespole – żegnajcie konflikty -witaj współpraco!

Ξ Czy lekarz to sprzedawca? ABC rozmowy

Ξ SuperVET menadżer – SUPER VET TEAM  

Ξ FB w pigułce   

 

@ Napisz do mnie, aby otrzymać indywidualną ofertę współpracy.

Pracuję w także w ramach projektu Kobiety Weterynarii – którego jestem współautorką